Udział w sesji jest równoznaczny z zapoznaniem się oraz akceptacją zamieszczonych na tej stronie informacji. Wszystkie zdjęcia poddawane są profesjonalnej i autorskiej obróbce nadającej im wyjątkowego klimatu , wedle uznania autorki. Sposób obróbki nie podlega zmianie, reklamacjom czy poprawkom, wszystko po to aby oddane zdjęcia były w pełni zgodne z umiejętnościami i sercem autora zdjęć, aby była to w pełni jego praca. Pamiętajcie, to Klient wybiera Fotografa, a nie odwrotnie. 

Terminy i miejsce sesji

  1. Sesje zdjęciowe są wykonywane od poniedziałku do piątku. NA KAŻDĄ SESJĘ UMAWIAMY SIĘ INDYWIDUALNIE w godzinach 10:00-18:00 w studio, natomiast godziny sesji w plenerze po godzinie 15:00.
  2. Fotograf nie pracuje w sobotę oraz w niedzielę. Istnieje jednak możliwość wykonania sesji w tych dniach za dodatkową dopłatą 50zł w sobotę/100 zł w niedzielę – do kwoty wybranego pakietu.
  3. Dojazd do domu Klienta powyżej 10km od Świecia jest dodatkowo płatny. Ustalane indywidualnie.
  4. Klient ma prawo przełożyć dwukrotnie termin sesji, bez podawania przyczyny. Jednak wtedy Fotograf decyduje o dostępności kolejnych terminów. Przy kolejnej zmianie terminu dopłata w wysokości 50 zł / zmianę. Jeśli Klient całkowicie rezygnuje z sesji, zadatek przepada.
  5. Sesje dziecięce, ciążowe, rodzinne mogą odbywać się w studiu jak i w plenerze. W przypadku braku pogody w dniu w którym ustalony był termin sesji plenerowej, fotograf w porozumieniu z Klientem wyznacza nowy termin sesji lub wykonuje ją w studiu.
  6. Jedna sesja przeznaczona jest dla jednej rodziny, rodzice i dzieci. Opłata za każdą dodatkową osobę wynosi 50 złotych.
  7. Fotograf zawsze na dzień przed sesją, drogą e-mailową, SMS-ową lub we wiadomości na Facebooku potwierdza datę i godzinę sesji. W przypadku braku reakcji Fotograf wysyła powiadomienie o anulowaniu terminu sesji.
  8. Na sesję Klient stara się stawić punktualnie. Jeśli Klient wie, że się spóźni, Fotograf prosi o wcześniejsze powiadomienie telefoniczne lub SMS-owe.

Płatność, ilość zdjęć

  1. OBOWIĄZUJE WPŁATA BEZZWROTNEGO ZADATKU w wysokości 100 złotych na podany niżej numer konta, aby Fotograf mógł  potwierdzić rezerwację sesji. Brak zadatku oznacza anulowanie zdjęć. Płatność pozostałej kwoty za wybrany pakiet zdjęciowy następuje gotówką lub blikiem w dniu sesji lub w postaci przelewu przed sesją. Klient nie otrzyma zdjęć do wyboru jeśli sesja nie zostanie opłacona.
  2. Przed sesją Klient deklaruje wybrany pakiet zdjęciowy. Po sesji pakiet nie może zostać pomniejszony. Do każdego pakietu można dokupić dodatkowe, obrobione zdjęcia w wyznaczonej cenie. Zapłata za dodatkowe ujęcia oraz foto produkty odbywa się przelewem w ciągu 3 dni od wybrania. Klient wybiera zdjęcia przy użyciu aplikacji MAFELO, dla fotografów. Klient ma tam swoją bazę zdjęć.
  3. Klient otrzymuje dokładnie taką ilość zdjęć jaką ostatecznie zadeklarował/zakupił. Nie ma możliwości otrzymania pozostałych niewybranych zdjęć czyli fotografii surowych/nieobrobionych za darmo. Na tym polega praca fotografa. Można WYKUPIĆ wszystkie nieobrobione zdjęcia z sesji – cena ustalana indywidualnie.
  4. Fotograf przetrzymuje niewybrane zdjęcia na dysku do czasu oddania gotowych zdjęć czyli realizacji zamówienia. W tym czasie Klient może dokupić dodatkowe zdjęcia. Po obróbce i oddaniu gotowych zdjęć klientowi, nieobrobione zdjęcia są usuwane z dysku. Po realizacji zamówienia obrobione zdjęcia są przechowywane jeszcze u fotografa przez okres 6 miesięcy, po tym czasie są nieodwracalnie usuwane z dysku.
  5. Nie ma możliwości otrzymania dodatkowych ujęć w zamian za rezygnację z odbitek

Dane do przelewu:

Fotografia mmila Milena Podgórska

57 1090 1678 0000 0001 4720 8395

W tytule: data sesji

Lub BLIK na telefon: 723-294-537

Kto wybiera zdjęcia i kiedy są oddawane?

  1. Po wykonanej sesji w terminie do 3 dni roboczych, Klient otrzymuje zdjęcia do wyboru w prywatnej galerii w aplikacji Mafelo. Fotografie w galeriach zabezpieczone są znakami wodnymi, które zostają usunięte w końcowym produkcie.
  2. W terminie do 25 dni ROBOCZYCH OD WYBORU i opłacenia zdjęć przez Klienta, Fotograf prześle na maila gotowe zdjęcia, a następnie powiadomi o odbiorze gotowego produktu oraz domówionych foto produktach. Fotograf zastrzega sobie prawo do wydłużenia tego terminu w przypadku urlopu (o urlopie będę informowała na swoich mediach społecznościowych), choroby, intensywnego sezonu zdjęciowego itp. Przyspieszanie fotografa jest niewskazane, nie służy mu i stresuje. Czas jaki musi poświęcić na zapytania „kiedy będą zdjęcia” tylko wydłuża pracę nad obróbką. Termin oczekiwania jest wypadkową tego, jak wiele Fotograf ma pracy.
  3.  Fotograf nie wysyła pojedynczych ujęć przed umówionym terminem. Istnieje możliwość szybszego odbioru gotowej sesji w terminie 3-7 dni od jej wykonania za dodatkową opłatą 100 zł, jest to tzw. usługa express.
  4. Jeśli Klient samodzielnie dokonuje wyboru fotografii w przesłanej przez Fotografa galerii, ma na to maksymalnie 4 dni. Po tym czasie Fotograf nie gwarantuje, że odda gotowy produkt w ciągu 25 dni, od dnia wyboru oraz nie gwarantuje zachowania sesji po wyznaczonym terminie. Jeśli Klient ostatecznie nie dokona wyboru ujęć do 30 dni od momentu otrzymania galerii, sesja zostaje usuwana z dysku.
  5. Gotowy produkt należy odebrać do 20 dni od otrzymanego powiadomienia, po uprzednim kontakcie z fotografem, który wskaże miejsce odbioru. Zazwyczaj jest to studio. Po tym terminie produkt końcowy zostaje zniszczony. Całkowity koszt ponownej realizacji produktu pokrywa Klient.
  6. Gotowy produkt może zostać przesłany do Klienta kurierem lub za pomocą paczkomatu na terenie Polski za dodatkową opłatą 17 zł / 20zł  lub za granicę po wcześniejszym sprawdzeniu kosztów przesyłki zagranicznej.

Bony podarunkowe na sesję

  1. Istnieje możliwość wykupienia sesji w postaci bonu podarunkowego. Bon ma ważność 12 miesięcy od daty zakupu i w tym czasie należy wykonać sesję. Opłatę za wybrany pakiet prezentowy należy uregulować w dniu jego zakupu. Ręcznie wykonane zaproszenie na sesję w kopercie Klient otrzyma od Fotografa.
  2. Należy upewnić się jaką sesję się otrzymało. Zwykła sesja, całoroczna nie jest sesją świąteczną, którą obowiązuje inny cennik i ilość zdjęć. Sesji nie można wymienić na inną.
  3. Bonu nie można wymienić na gotówkę, jak również nie można go zwrócić. Po upływie 12 miesięcy bez żadnego kontaktu od Klienta, bon przepada. Wskazane jest więc aby obdarowana osoba zgłosiła się jak najwcześniej do Fotografa w celu ustalenia terminu oraz szczegółów sesji. Zgłoszenie się do Fotografa kilka dni przed końcem ważności bonu nie daje gwarancji wykonania sesji z powodu braku wolnych terminów na sesję ( np. w okresie sesji świątecznych miejsca zapełniają się już w październiku na listopad i grudzień. Fotograf nie jest w stanie od razu znaleźć terminu). Klient, który otrzymał voucher w pełni AKCEPTUJE regulamin. Voucheru nie można przekazać komuś innemu bez konsultacji z Fotografem.

Dodatkowo:

  1. Na sesji istnieje bezwzględny zakaz filmowania oraz wykonywania zdjęć np. telefonem komórkowym bez konsultacji z Fotografem.
  2. Na sesję należy przygotować się według zaleceń Fotografa. Fotograf zastrzega sobie, że na efekt końcowy zdjęć ma również wpływ przygotowanie Klienta do sesji.
  3. Za szkody wyrządzone w studiu przez dziecko odpowiada rodzic.

Polityka prywatności

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest firma: Fotografia mmila Milena Podgórska. Adres : Aleja Jana Pawła II 1h. 86-105 Świecie. NIP 559-197-19-84
  2. Żeby zrealizować usługę Fotograf potrzebuje danych takich jak: imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, adres do wysyłki zamówienia. Twoje dane nie będą przekazywane innym podmiotom, za wyjątkiem: biura księgowego, laboratorium fotograficznego z którymi Fotograf ma podpisane stosowne dokumenty powierzenia danych (nPhoto).
  3. Dane Klienta Fotograf wykorzystuję tylko w celu wykonywania swoich usług oraz wysyłania wiadomości.

Zgoda na publikację wizerunku.

Zgoda Klienta jest dla Fotografa bardzo ważna, bo umożliwia mu prezentowanie efektów swojej pracy. Za każdym razem zgoda musi być przez Klienta wyrażona na piśmie i jest całkowicie dobrowolna. Fotograf szanuje prawo Klienta do prywatności i nie publikuje zdjęć bez pisemnej zgody.

Wyrażenie zgody / lub nie / odbywa się pisemnie w aneksie do umowy.

Zgoda taka może obejmować publikację na: